Dermacol uvádí nový spot s Kristínou, zářivou hvězdou YouTube

S novým reklamním spotem přichází společnost Dermacol. Jeho hvězdou je slovenská zpěvačka Kristína Peláková, kráska s křišťálově čistým hlasem. Ta je v Česku známá svými hity jako Horehronie, Pri oltari nebo písní Ta ne, která nasbírala na YouTube už přes 33 milionů zhlédnutí.

Ve spotu hrají prim tři výrobky dekorativní kosmetiky v čele s make-upem 24H Control. Právě čistota, sebejistota a jemná ženská energie – zdánlivě nenápadná, ale kráčející k úspěchu – vyzařuje jak z nového spotu, tak ze samotné Kristíny, hvězdy YouTube. Nová reklama se v České a Slovenské republice objeví na televizních obrazovkách 1. února, kdy bude kampaň spuštěna i na internetu a sociálních sítích.

„Spot v režii známého kameramana a režiséra F. A. Brabce představuje 3 kroky ke kráse, spočívající v nanesení podkladové báze Satin Base, celodenního make-upu 24H Control a fixačního pudru. Takové nalíčení vypadá vždy perfektně a vydrží doslova od rána do večera,“ uvádí Věra Komárová, ředitelka strategie společnosti Dermacol. Značka je dnes na trhu tuzemskou jedničkou v oblasti dekorativní kosmetiky, výborné výsledky dosahují ale i její pěstící a pečující produkty. Položkou číslo jedna – i pokud jde o export – je právě make-up, následovaný rtěnkami. Každá čtvrtá žena, která si v České republice koupí make-up, sáhne právě po této značce.

Nová reklama na celodenní make-up v třiceti vteřinách zachycuje jeden zpěvaččin den: od ranního nalíčení přes fotografování v atelieru, nahrávání ve studiu až po večerní koncert. Hlavní roli v něm hraje 24H Control Make-up, funkční líčidlo, které k pleti dokonale přilne a je odolné proti otěru. Bělostná sluchátka v nahrávacím studiu i duhový jednorožec, který Kristína ve spotu dostane jako dárek od fanoušků, tak zůstanou zářivě čisté.

Právě popularitou Kristíny na kanálu YouTube oslovuje spot i mladou cílovou skupinu, pohybující se především na internetu. „I proto jsme Kristínu – v bulváru neviditelnou, ve virtuálním světě ale velmi populární celebritu – vybrali,“ potvrzuje Věra Komárová. „Pokud jde o náš vůbec nejznámější krycí Make-up Cover, právě díky youtuberům se nám nesmírně posílila uživatelská skupina zákaznic ve věku 20 až 24 let. Jde o dívky, které se hodně líčí, kosmetiku aktivně používají a naše výrobky právě tímhle způsobem objevily,“ vysvětluje ředitelka strategie společnosti Dermacol.

Firma jako jedna z mála u nás dokáže spolupracovat i se světově proslulými youtuberkami, jejichž recenze pak dělají Dermacolu výtečnou reklamu. „Vlivní zahraniční youtubeři žádají desítky tisíc dolarů už jen za to, že zaslané kosmetické produkty vůbec vezmou do ruky a otestují je. My jsme na to ale šli jinak a pravidelnou spolupráci navázali tím, že jsme je začali zvát do Prahy. A oni z toho natočili nádherná videa, o Praze i o naší kosmetice, která zaznamenala miliony zhlédnutí,“ prozrazuje Věra Komárová. Ta si spolu s manželem Vladimírem, majitelem značky, v reklamním spotu také zahrála – a s nimi i další klíčové osoby z vedení rodinné, česko-slovenské firmy.

„Nejdůležitější částí líčení je moje dobře hydratovaná a vyživená pleť, to je základ. Když se o ni starám, líčení pak vynikne ještě lépe. Líčím se velmi ráda a většinou jednoduše, kdy nezapomínám zvýraznit tmavším odstínem pudru svoje kontury. Nesmí chybět řasenka a hydratační rtěnka nebo lesk na rty,“ říká zpěvačka Kristína, v České republice známá například z komedie Život je život. V nejnavštěvovanějším českém filmu roku 2015 si zahrála po boku Ondřeje Vetchého a k snímku nazpívala i ústřední píseň. V rádiích zazní brzy i její nový duet s českým hercem a zpěvákem Davidem Gránským, který je tváří Dermacol řady pro muže.

Zdroj: www.dermacol.cz