Dermacol vyváží své výrobky do více než 70 zemí světa!

V moravské metropoli se sešly celebrity, které fandí Dermacolu a navíc ještě prozradily, jak to mají s přípravou na léto a zkrášlováním. Setkaly se tak Miss Iva Kubelková, Michaela Salačová, Tereza Fajksová, Gabriela Franková, herečka Pavla Vitázková a Nela Slováková za ženy. Muže reprezentoval lídr kapely No Name Igor Timko a herec Dušanem Vitázek. Původní česká značka Dermacol otevřela své brány v Brně. Její majitelka Věra Komárová pochází z Čech, její manžel je Slovák, proto vybrali tváře pro velký den z obou zemí. Iva Kubelková za Česko a zpěvák Igor Timko za Slovensko.

Michaela Salačová po akci zůstala v Brně. „Panuje tu pohodová, přátelská a uvolněná atmosféra. Je tu vše na dosah, dostupné a hlavně – je tu opravdu kvalitní životní úroveň, přibývá služeb, možnosti vyžití. Jsem tu opravdu moc spokojená,“ říká o životě v rodném městě Salačová, která na něj nedá dopustit. V létě se bude věnovat hlavně dětem, ale těší se na rodinné výlety, dovolené i setkání s kamarády. Do nového obchodu se přišla podívat hlavně na nové voňavé sprchové gely a tělovou péči. „Zamilovala jsem si úžasný cukrový scrub na tělo,“ prozradila Salačová.

A jak se zpěvák Igor Timko staví k používání kosmetiky u mužů? „Za základ považuji výbavu normálního chlapa: antiperspirant, sprcháč, parfém. Dále jsem si velmi oblíbil olej na vousy a bradku. Zjemní a provoní mužské strniště, manželka si pochvaluje, že neškrábu. No co bychom my, chlapi, kvůli těm našim holkám neudělali,“ dodává se smíchem Timko. A jak bude frontman kapely No Name bude trávit léto?

„Datum dovolené máme dané dva roky dopředu, právě kvůli koncertnímu programu, který se na dané období plánuje. Letos vybrala manželka Turecko, konkrétně místo, kde je plno tobogánů a atrakcí, hlavně kvůli dětem,“ prozradil Igor Timko, který nechává letní plány na manželce, která festivalovému tempu přizpůsobuje dovolenou celé rodiny.

Ještě se sluší dodat, že na otevření nového studia krásy dohlížela majitelka značky Dermacol Věra Komárová.  „Myslím, že bych je mohla ohodnotit jako hodně praktické. Chtějí většinou poradit, jak se líčit a jak o sebe pečovat. Ocení, když se jim věnujete. Mají rády, když výrobky splňují více funkcí. Krém a báze pod make-up v jednom, z toho jsou nadšené. Make-up na nohy, který kromě retušujícího efektu, nohy krásně zeštíhluje a má úžasně opálený efekt a zahlazuje celulitidu. Rtěnka, která zvýrazní rty na celý den a ještě je k tomu chrání,“ říká žena, která obnovila s manželem legendární českou kosmetiku Dermacol, která vyváží své výrobky do více než 70 zemí světa.