EasyPark se sjednocuje pod názvem Arrive, vytváří přední světovou platformu pro mobilitu

EasyPark, Flowbird, Parkopedia, RingGo, and ParkMobile odhalují svou novou mateřskou společnost a značku “Arrive”, jejíž společnou vizí je učinit města obyvatelnějšími.

Nastává nová éra městské mobility. Společnost EasyPark Group, přední poskytovatel digitálních řešení pro parkování a mobilitu, dnes představila nový název a identitu, které lépe odpovídají vizi společnosti učinit města obyvatelnějšími. Arrive, nový název společnosti nahradí EasyPark Group a Flowbird Group a bude zastřešující mateřskou společností pro spotřebitelské značky EasyPark, Flowbird, ParkMobile, Parkopedia, RingGo, Yellowbrick, Your Parking Space a další značky v rámci organizace.

„Jsem velmi rád, že mohu oslavit odhalení nového názvu a značky naší společnosti Arrive,“ říká Cameron Clayton, CEO Arrive. „Náš exponenciální růst v posledních 12 měsících, zejména díky integraci společností Flowbird a Parkopedia, výrazně rozšířil náš záběr a nabídku produktů. Potřebujeme firemní strukturu a identitu, která bude odrážet celé naše portfolio - přesahující rámec pouhého parkování.“

Arrive se zavázala umožnit lidem a rozhodujícím činitelům dělat lepší volby v oblasti městské mobility a usnadnit jim cestování. Posláním společnosti je dosáhnout toho v co největším počtu měst bez ohledu na jejich velikost, polohu nebo vyspělost mobility. Společnost Arrive věří, že mobilita není jen o funkčnosti, ale o zjednodušení zážitku z cestování pro každého, kdo ve městě žije, ve snaze učinit města ještě příjemnějšími pro život. 

„Vize společnosti Arrive - zlepšování kvality života ve městech, je dlouholetou tradicí, které společnosti EasyPark Group, Flowbird Group a Parkopedia jednotlivě drží již posledních 20 let,“ říká Clayton. „Vytváříme přední světovou platformu pro mobilitu. Nemůžeme to však dokázat sami, ale pouze společně s městy, jezdci a řidiči. Arrive je mobilitou zítřka.“

Nová vizuální identita společnosti Arrive navazuje na odkaz skupiny EasyPark Group a čerpá inspiraci z dynamické energie městského prostředí. Barevná paleta a obrazový materiál byly vybrány tak, aby evokovaly optimismus a jasnost, s teplými tóny, modrou oblohou a lehkými, vzdušnými kompozicemi, které navozují pocit možnosti a pohybu vpřed.

Spotřebitelské značky a mobilní aplikace, jako jsou EasyPark, RingGo, ParkMobile a Flowbird, zůstanou v dohledné době nedotčeny. Společnost Arrive bude působit jako dominantní korporátní subjekt vůči těmto spotřebitelským značkám.