
Timo a Aneta Krejčíková: Spojení, které oslavuje ženskou sílu
Herečka Aneta Krejčíková, známá mimo jiné ze seriálu Ulice, se stala novou tváří české značky spodního prádla Timo. Výsledkem spolupráce je podzimní kolekce, která nese její energii i styl. Timo tímto spojením potvrzuje svou filozofii: tvořit prádlo pro skutečné ženy, které se chtějí cítit pohodlně, sebevědomě a krásně.
Skutečnost, že se novou ambasadorkou Timo stala právě herečka Aneta Krejčíková, není náhodná. ,,Aneta přináší našim kolekcím emoci. Není jen tváří kampaně, ale ženou, která našemu prádlu rozumí a dává mu příběh. Její přirozená krása, smysl pro styl a energie s lehkou špetkou rebelie jdou s naší značkou dokonale ruku v ruce a odrážejí její charakter,“ říká Šimon Jiráček, ředitel strategického rozvoje a inovací a vnuk zakladatelky značky Jitky Kalivodové.
Aneta Krejčíková miluje módu českých návrhářů a umí ocenit kvalitní řemeslo. Důvodů, proč je jí značka Timo blízká, se ale najde více. „Dělá mi radost podporovat české firmy s lokální výrobou. Také oceňuji, jak široký sortiment Timo nabízí. Mám úzká záda a velká prsa, proto pro mě vždycky bylo těžké najít padnoucí prádlo. V Timu ale mají nespočet velikostí, takže si tam přijde na své opravdu každá žena,“ pochvaluje si Aneta Krejčíková.
Oslava ženskosti v celé její kráse
Nová podzimní kolekce Timo oslavuje ženskost v celé její kráse. „Aneta byla při tvorbě kolekce naší múzou – elegantní, odvážná, jemná i silná. V jejím pohledu je romantika i nespoutanost, zkrátka přirozenost. Takové jsou i naše nové kousky, u kterých se snoubí krása s praktičností a noblesa s moderním nádechem,“ popisuje art directorka Tereza Šikulová. Kolekce našla svou vizuální podobu v prostředí zámku Liblice, perly vrcholného baroka v Čechách. Atmosféra historických sálů podtrhla její charakter – propojení jemnosti, elegance i odvážné ženskosti.
Nová designová série se rozvíjí ve čtyřech liniích, které dohromady ukazují celou šíři ženské energie i sortimentu Timo – od jemné elegance přes minimalismus až po smyslnou svůdnost. Flow pracuje s lehkostí a volností, ke kterým odkazuje jemný motiv krajky, a to v elegantní černé a hřejivé skořicové barvě. Silver Line zahrnuje minimalistické prádlo, kde hladký modrý úplet zdobí jen decentní stříbrný proužek, dodávající modelu nenápadnou eleganci. Hyacinth je oslavou jemné krásy přírody. Krajka inspirovaná hyacinty vyzařuje něhu a romantiku a zaujme růžovo-fialovou barevností s hnědým nádechem. Desire ztělesňuje odvážnou vášeň a vtahuje do hry bohatou krajku v klasických tónech černé a smetanové.
Jednotlivé kousky budou vznikat v krejčovských dílnách Timo v Litoměřicích v průběhu října, kdy se také zákaznice mohou těšit na jejich postupné naskladňování.
Česká řemeslná výroba s důrazem na kvalitu a detail
Timo je česká rodinná firma, která navazuje na tradici ručního šití prádla v Litoměřicích od roku 1973. V roce 2023 ji tvořil tým více než 140 zaměstnanců a ročně dosahuje obratu přes 130 milionů korun, přesto si značka stále uchovává svůj řemeslný charakter.
Nabízí přes 100 velikostí podprsenek i netradiční kombinace košíčků a obvodů, aby každá žena našla střih přesně na míru svým křivkám. Prádlo vzniká ručně a s důrazem na detail – v rukou zkušených švadlen se zhruba čtyřicet drobných dílů promění v originální podprsenku, která dokonale padne a zároveň podtrhuje ženskou sebejistotu. Timo využívá výhradně evropské certifikované materiály, které jsou příjemné na těle a současně zdravotně nezávadné.