
Niceboy v kampani představuje Smart Ring: Jediný prsten, který zvládne vše. I platbu
Jediný prsten, který zvládne vše. I platbu. Tak zní hlavní claim marketingové kampaně, ve které Niceboy hravě a s nadsázkou představuje jednotlivé funkce chytrého prstenu Niceboy ONE Ultra. Jedná se o světový unikát, který kromě monitoringu zdraví umožňuje také bezkontaktní platby. Kampaň odstartovala unikátním launchem prstenu na českém i slovenském trhu.
Značka při této příležitosti vůbec poprvé vytvořila autentické vizuály mimo ateliér, aby zdůraznila přirozené propojení produktu s každodenním životem. Prsten se tak například objeví na tenisovém kurtu, nebo v okurkové oáze. Ve video spotu, jsou hojně používány i CGI záběry – najdete v něm nespočet 3D záběrů na prsten, nebo třeba nekonečný prst a snové prostředí, kde se snílek projíždí na delfínovi, zatímco spí.
Vše ve videu i v komunikaci odkazuje k hlavním funkcím a vlastnostem, kterými prsten disponuje. Konkrétně měří osm zdravotních funkcí včetně srdečního tepu, stresu, spánku a podporuje více než 150 sportovních aktivit. Je voděodolný a díky kvalitní keramice i nárazuvzdorný. A navíc s ním jako s jediným na světě i zaplatíte.
Celá kampaň odstartuje 30. září, a kromě statických a online video formátů se v Česku také objeví na venkovních reklamních plochách (OOH). Vedle prstenu pracuje Niceboy ve vizuálech také s minimalisticky designovým balením a praktickým sizing kitem. Ten pomůže najít správnou velikost ještě před jeho zakoupením. Kampaň má také svou influencerskou část, ve které se objeví známá jména jako Jakub Steklý alias Stejk či Veronica Biasiol.
„Niceboy ONE Ultra je pro nás výjimečný, je to chytrý parťák pro každodenní život, a to jsme také chtěli zdůraznit v marketingové komunikaci. Poprvé jsme tak vyšli mimo ateliér, abychom prsten ukázali v běžném životě. Vedle kampaňových vizuálů jsme vytvořili také speciální microsite, kde si mohou uživatelé Smart Ring prohlédnout do úplného detailu,“ přibližuje Kristýna Rakovská, marketingová ředitelka Niceboy.
Komunikaci prstenu Niceboy ONE Ultra značka cílí především na ty, kteří touží žít naplno, bez omezení, zajímají se o své zdraví, chtějí mít svůj životní styl pod kontrolou a nechtějí sahat hluboko do kapsy. Díky prstenu si totiž uživatelé mohou měřit kvalitu spánku, fyzickou kondici nebo zapracovat na kvalitě každodenního života.
„Zájem o technologie, které mají potenciál měnit naše životy a zdraví k lepšímu, dlouhodobě roste. Chceme vytvářet řešení, která zjednodušují každodenní život a zároveň dobře vypadají. Niceboy ONE Ultra je v tomto směru revolucí, která posouvá hranice smart gadgetů. Prsten jsme navrhli jako každodenního pomocníka pro lidi, kteří chtějí žít vědoměji, zdravěji a pohodlněji ve všech sférách života. Jsme hrdí, že jsme jako první na světě vytvořili Smart Ring, který umí i platit,“ uvádí Michal Čarný, CEO společnosti Niceboy.
Prsten vznikl ve spolupráci s mBank a Mastercard, kteří se podíleli na platební funkci prstenu. Pro tuto funkci je zapotřebí aplikace Niceboy Pay. Do konce roku prstenem půjde exklusivně zaplatit výhradně klientům mBank. Pro veškeré ostatní funkce je nutná aplikace Niceboy ONE, v níž uživatelé uvidí všechna svá naměřená data. Výhodou je, že data jsou k dispozici bez jakéhokoliv předplatného. Niceboy tak ukazuje, že žít chytře a zdravě nemusí stát nic navíc.
Více informací o produktu je k dispozici na speciální kampaňové microsite www.niceboyoneultra.cz. Běžná maloobchodní cena Niceboy ONE Ultra je 3 999 Kč / 159 EUR – za tuto cenu si zákazník může koupit prsten ve speciálním balíčku i se sizing kitem zdarma. Prsten je k dostání na webu www.niceboy.eu.
Vizitka kampaně:
Kreativní agentura: Niceboy (inhouse)
Kreativec: Interní tým Niceboy
Značka: Niceboy
Mediamix: online, PR, OOH
Kreativní šéfka: Kristýna Rakovská – Niceboy
Copywriter: Klára Vahala – Niceboy
Grafický designér: Jan Kahánek – Niceboy
Brand manažer: Martin Macoun – Niceboy
PR agentura: My.cz
Design studio (microsite): Petr Beťák & Michael Kubín - the12st
Production house/agentura: Mangoshake
Direction, Design & Animation: Mangoshake studio
Režisér: Filip Gladiš & Jakub Klimeš – Mangoshake
Post Production: Mangoshake studio
DOP: Martin Zlámal – IS Produkce
Hudba & Sound design – Petr Leško – IS Produkce
In house producer: Martin Macoun & Barbora Bobošová