
Nastupující generace muzikantů podpoří 26. ročník charitativní kampaně Pinktober v Hard Rock Cafe Praha
Hard Rock Cafe Praha se v říjnu opět zapojí do celosvětové kampaně Pinktober, která šíří povědomí o rakovině prsu, podporuje prevenci a přispívá na výzkum i léčbu tohoto onemocnění.
Šestadvacátý ročník kampaně podpoří hned několika aktivitami:
- 16. října od 20:00 proběhne charitativní koncert, na kterém vystoupí sedm mladých interpretů
- během října bude probíhat prodej speciální edice charitativního merche „Stay Strong“
Ve čtvrtek 16. října od 20 hodin do 22 hodin se na stagi Hard Rock Cafe Praha vystřídá hned sedm mladých talentovaných umělců. Večer odstartuje zpěvačka Lenka Konvičková, která vystupuje pod uměleckým jménem KETTIE. Dále vystoupí Anastázie Breiová, Eli Svejkovská, rapper WhyLow, zpěvák Patrick Gabriel, zpěvák Jakub Šlechtický a Roman Štorek aka Raen Moon.
Vstup na koncertní večer bude dobrovolný a veškerý výtěžek poputuje nadaci Loono, která je složená z týmu mladých lékařů a studentů medicíny, jenž se snaží vzdělávat veřejnost v oblasti zdravého životního stylu a prevence reprodukčních, onkologických, duševních a kardiovaskulárních onemocnění. Navíc v den koncertu bude na baru možné si objednat speciální drink ve spolupráci s likérem Sarti, přičemž výtěžek z jeho prodeje rovněž poputuje Loonu.
„Rakovina prsu je nemoc, která zasahuje jednotlivce i jejich blízké v naší komunitě i na celém světě. Jsme hrdí, že se můžeme zapojit do celosvětového úsilí Hard Rock v rámci Pinktober a jsme vděční hostům, kteří se k nám přidávají při hledání cesty k nalezení léku,“ uvedla Martina Lednová, generální manažerka Hard Rock Cafe Praha.
Letošní charitativní merchandise vznikl ve spolupráci se Sports Illustrated Swimsuit a je k dostání do 31. října v Rock Shopu na Malém náměstí v Praze a také online na shop.hardrock.com. Část výtěžku z prodejů v rámci kampaně Pinktober opět připadne nadaci Loono.
Hard Rock uzavřel partnerství se Sports Illustrated Swimsuit a připravil exkluzivní kolekci odznaků, triček, mikin, čepic, termohrnků a tašek ve spolupráci s modelkami Roshumbou Williams, Jasmine Sanders a Nicole Williams-English. Tyto osobnosti propůjčily kampani své silné hlasy a osobní příběhy. Partnerství spojuje dvě ikonické značky v duchu síly a solidarity. Modelka Roshumba Williams považuje PINKTOBER za osobní poslání, jen za posledních devět měsíců byly rakovinou prsu diagnostikovány tři její blízké přítelkyně. „Když tato možnost přišla, moje srdce vyskočilo z hrudi. Nemohla jsem uvěřit, že se dvě tak úžasné značky spojily, aby pomohly šířit toto poselství. Sama jsem byla součástí podpůrného systému pro své přátele, a pro mě jako ženu je zdraví žen naprosto zásadní,“ řekla Williams.
Modelka Jasmine Sanders připomněla, že její teta Barbara je přeživší. Doufá, že kampaň povzbudí k včasné prevenci, pravidelným kontrolám a dalšímu výzkumu.
„Chci, aby tato kampaň přinesla poselství všem, kteří s rakovinou prsu bojují nebo v minulosti bojovali. Každý z nás má ve svém okolí někoho, koho se to týká, a je důležité starat se o své zdraví,“ dodala Sanders.
Od 1. října do 30. listopadu (během Měsíce dědictví původních obyvatel Ameriky) bude Hard Rock prodávat speciální odznak STRONGER TOGETHER, který navrhl umělec kmene Seminole Wilson Bowers. 100 % výtěžku poputuje na podporu American Indian Cancer Foundation. Dostupné na shop.hardrock.com.
Více informací na: www.hardrock.com/PINKTOBER